Photobucket

桜 & 恋

Sunday, March 11, 2007

some tests O_O

I’m been thinking of inserting some ‘new concept’ in writing a BLOG, I did my
usual BLOG jumping here and there via various links, then I came to Lion’s BLOG. Apparently he had taken some tests and posts the results. I guess why not I do 1 for myself, and of course some of the results aren’t reflective of my character! Here go…


You Are 28% Spoiled

You're barely spoiled. You may have some nice things, but you never let them go to your head.
You appreciate each gift you're given - and you don't dwell on what you "deserve" to have.

I'm quite spoiled actually. =/

You Are 69% Feminine, 31% Masculine

You are in touch with your feminine side.
Sensitive, intuitive, and caring are all words that describe you.
And you're just masculine enough to relate to both men and women.

OMG? OMG? this defintely false!


Your Extroversion Profile:
Cheerfulness: High
Sociability: High
Activity Level: Medium
Friendliness: Medium
Assertiveness: Low
Excitement Seeking: Low

i kind of excitement seeking actually, cheerfulness and sociability ought to be medium =/

You Are Pretty Happy

You generally have a happy, fulfilling life.
But things could be a little better, and deep down, you know it.
Maybe you need more supportive friends or a more challenging career.
Something is preventing you from being totally happy. You just need to figure out what it is!

YUp im pretty happy =]



Your Heart Is Blue

Love is a doing word for you. You know it's love when you treat each other well.
You are a giving lover, but you don't give too much. You expect something in return.

Your flirting style: Friendly

Your lucky first date: Lunch at an outdoor cafe

Your dream lover: Is both generous and selfish

What you bring to relationships: Loyalty

my dream lover is actullay someone that is cute and always poking me, irritating me =/ and someone with lots of hilirious idea up her sleeve, a cheecky 1!


You Follow Your Heart

You're romantic, sentimental, and emotional.
You tend to fall in (and out of) love very quickly.
Some may call you fickle, but you can't help where your emotions take you.
You've definitely broken a few hearts, but you're not a heartbreaker by nature.
Your intentions are always good, even if they change with the wind

YUP, im fickle-minded! that for sure, as what they said 'emotion take me', and i had not broken any hearts at all (at least to the opposite sex!). =]



You Are 51% Perfectionist

No one would call you a perfectionist, but you definitely have a side of you that strives to be perfect.
Try to see your mistakes as learning experiences, and don't be so hard on yourself when you screw up!

where does the 1% goes? and yup there a side of me strive for perfect!


You Are an Ice Cream Cake

Surprising, unique, and high maintenance.
You're one of a kind, and you don't want anyone to forget it.
You're fun in small doses, but it's easy for people to overdose on you!

O_O


Your Personality is Somewhat Rare (ISFP)

Your personality type is caring, peaceful, artistic, and calm.

Only about 7% of all people have your personality, including 8% of all women and 6% of all men
You are Introverted, Sensing, Feeling, and Perceiving.

O_O im a rare species! Previous test shows that im extrovent, now this test claim that im introvent. =,=, somewhere in between?


Your Brain is Green

Of all the brain types, yours has the most balance.
You are able to see all sides to most problems and are a good problem solver.
You need time to work out your thoughts, but you don't get stuck in bad thinking patterns.




You tend to spend a lot of time thinking about the future, philosophy, and relationships (both personal and intellectual).

green? yukie colour, especailly dark green, yup philosopher, plus i seldom think about the future.


let end with a interesting 1

Your Deadly Sins
Sloth: 60%
Gluttony: 20%
Pride: 20%
Envy: 0%
Greed: 0%
Lust: 0%
Wrath: 0%
Chance You'll Go to Hell: 14%
You will die while sleeping - and no one will notice.

im so lazy?, yup i love to eat though my body arent reflecive of my diet, i eat alot but am skinny, bring me to buffet,and you wouldnt whine that 'is nt worth to bring him here!' yup i had my own pride, afterall, what is a lion w/o pride? ought to be higher actually, say 50% @_@ and and who said i does not envy others? lustful,hmmm ... this test shows that im more of a 'goodie' then 'badie', nut the chinese saying goes 'boy not being bad, girl doesnt like', ba @____@

The above test are very vague as each test comprises of any a few question and you cant judge a character by merely a few question, or in fact you cant judge 1 by asking question, as all these question are created from probability, generalize and stuff like that. The tests are just done for fun or a roughly gauge of me =] and of course being a ‘normal human’, I choose to believe what good points the test said about me and not those ‘baddies’ point, =/, just like when I read those zodiac sign ‘revelation’, I choose to believe those good point. =]

Take care
kai =’

4 Comments:

  • You forget, kai, that it is in others that one finds one's best mirror of one's soul... you can never judge yourself as well as those who're closest to ya =p

    You really aren't spoilt at all.. You don't whine about hardships or why this is not this or that is not that... perhaps when it comes to food... but even then, i really just think you don't know how to taste, that's all. As for me... I'm 36% lol

    Kai, kai... you really are more effeminate than you think... That's why you're 'cute, sweet and gentle' instead of 'cool' rofl... me... 63% f, 57% m... lol

    Again you're too humble... sociability-wise, really high and cheerfulness, if you're not in one of those 'sian' moods, can be quite high too... ;p As for me... mmmm lol let's say i'm not at all extroverted... High assertiveness, medium sociability... everything else incredibly low XD

    Happiness... you know best... for me... the results are false, especially with so few questions... false for sure.

    Why in the world are you describing me, i wonder... rofl And 'a giving lover'? Yeah, right... @_@ I'm coy... and romantic XD

    yeah, yeah... not broken any hearts... except when you messed up a very recent sms, hmmm? As for me... I follow my head and 'You just know what you want, and don't mind waiting to get it.' ^_^

    80% perfectionist... lol

    And yes... you are an ice cream cake ^_^ Chocolate cake... 'Fun, comforting, and friendly.' Maybe one side of me is... hmmm...

    Somewhere in between... perhaps so, perhaps so... only 3% have my personality... lol 'Introverted, Intuitive, Thinking, and Judging.'

    mine is blue ^_^ and quite true for me too... (> ' ' )>

    lazy =/= eating!!! mmm 31% chance of me going to hell, it seems... lol

    anyways, true that these tests may not be 100% accurate... and more oft than not, we end up forcing ourselves into a mold that really isn't us, subconsciously or consciously.... But they're fun, nonetheless ^_^

    By Anonymous mirror, mirror on the wall..., At 3:41 PM  

  • O_O 63+57=110%, do think u scored an A for your math? tired? guess so, rest well ya?

    and and u r even a more rare breed then me LOL!

    pls! don again curry flavour me, this is nt like 'advertising' me @__@ and im not like 'unwanted' =/

    yup yup, those know me well enough, ,my battery may just switch off at any moment of time, of which u called e 'sian' mood, uncle also so =/ perhaps too high at 1 moment then used up too much energy, then got switch off @__@

    yup, they are fun, even my sis keep pestering me with 'wanting to use e com to do the test' when she saw me doing it =/

    there are more tests to be done too at the same webby(learn this cute word somewhere) =/

    By Blogger kai, At 12:12 AM  

  • You Are 12% Spoiled
    ====================================
    You Are 29% Feminine, 71% Masculine
    ====================================
    ***Your Extroversion Profile:***

    Assertiveness: Medium

    Friendliness: Medium

    Sociability: Medium

    Activity Level: Low

    Cheerfulness: Low

    Excitement Seeking: Low
    ====================================
    You Are Pretty Happy
    ====================================

    Your Heart Is Pink
    ====================================
    You Follow Your Heart
    ====================================
    You Are 79% Perfectionist
    ====================================
    You Are a Red Velvet Cake
    ====================================
    Your Personality is Very Rare (INTJ)
    ====================================
    Your Brain is Blue
    ====================================
    ***Your Deadly Sins***

    Envy: 60%

    Wrath: 60%

    Lust: 40%

    Pride: 40%

    Greed: 20%

    Sloth: 20%

    Gluttony: 0%

    Chance You'll Go to Hell: 34%

    You will die at the hands of a jealous lover. How ironic.
    ====================================

    @#$% some are really accurate... but some are stupidly fake..lol

    By Anonymous calvin, At 2:16 AM  

  • -cal
    but weird la ur deadly sins totalled up to be more than 100% O_O,
    and yup the test results are vague, vary from 1 end to the other,@___@, afterall they are just for fun, especailly when 1 had nth better to do, me!

    By Blogger kai, At 9:24 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home